MCB.CLOUD er et webshopsystem ejet af ja.. os selv. Platformen henvender sig til både B2B og B2C segmentet. Systemet er bygget på mere end 20 års erfaring, og der er mere end 250 kunder koblet op på systemet.
.Cloud kan meget. Ja faktisk så meget, at det næsten kun er fantasien, der sætter grænser. Men hvorfor er det lige, du skal vælge .Cloud som din kommende webshop løsning? Det vil vi prøve at svare på ved at opstille 7 fordele som MCB.Cloud besidder (blandt mange).
Med .Cloud får du muligheden for at tilbyde dine kunder at bestille på webshoppen, men med mulighed for at afhente i en af dine fysiske butikker. Dertil tilbydes det også at få fuld understøttelse med en lang række POS- og ERP systemer.
Af POS-systemer understøtter .Cloud i øjeblikket DbD-Retail og EasyPOS mens ERP systemer tæller e-conomic, visma.NET, S Dynamics NAV, MS Dynamics 365 Business Central og mange flere som du kan læse mere om her.
Loyalitetsprogrammer bliver mere og mere populært at bruge. Særligt hos forbrugerne. Med kundeklub i .Cloud får du muligheden for at belønne dine mest trofaste kunder med point.
Det samtidig med til, at kunderne er mere tilbøjelig til at vende tilbage til din webshop frem for konkurrentens.
Her skal du ikke være bange for, om der skulle mangle den integration, du har brug for. Vi ved hvor vigtig et toolstack er for at få succes online og derfor understøtter .Cloud rigtig mange integrationer.
For at nævne et lille udpluk: Facebook, Google analytics, Google Ads, Raptor, ActiveCampaign, Sleeknote, DataFeedWatch, Hotjar og mange flere.
.Cloud er faktisk så fleksibel, at teamet bag sørger for fuld integrationer mellem .Cloud og de systemer, kanaler og funktioner, du har brug for! Det betyder, at er du .Cloud kunde og mangler en integration, så kan du foreslå integrationen og det vil blive taget op.
Læs mere om integrationerne her.
Kundeservicen på .Cloud sidder altid klar (på telefon og mail) til at hjælpe dig i alle hverdage, imens vagttelefonen selvfølgelig altid er åbent, hvis der skulle ske noget kritisk.
På .Cloud får du samlet alt den data, du skal bruge ét sted. Dette skyldes den komplette integration mellem platformen og Google Analytics samt den fulde understøttelse til Enhanced Commerce. Det giver dig et overblik over alt, der har noget med produktdata, brugeradfærd og hvilke varegrupper, varetyper og brands der bliver købt, så du dermed kan følge hele kunderejsen.
Alt det ovenstående er også tilfældet, hvad indgår det nye Google Analytics 4, da .Cloud allerede er tilpasset de nye muligheder.
MCB har et meget stærkt SEO team, så derfor ved vi også, hvad der er best practice, hvad angår SEO. Dette skal selvfølgelig overføres til vores kunders hjemmesider og dermed standard på .Cloud.
Det gælder blandt andet teknisk SEO som struktureret data, brugervenlig linkstruktur, produktanmeldelser, Schema markup og meget mere, som er det fundament, der skal stil for at få hjemmesider til at performe.
Ydermere håndterer platformen også duplicate content med automatiske 301 redirects og canonicals.
Som om dette ikke er nok, er det ufattelig nemt at få featured snippets ud på Google, da der i SEO blokken er lavet et FAQ modul.
Den bedste fordel er selvfølgelig gemt til sidst. MCB har 20 års erfaring med udvikling, hosting, design og løbende vedligeholdelse af webshops - store som små.
Vi har et erfarent team, som altid holder sig opdateret på de seneste trends indenfor e-handel samt diverse algoritmeændringer hos blandt andre Google og Facebook/Meta.
Kunne du tænke dig at kigge mere ind i, hvad .Cloud er for en størrelse, kan du finde platformens releaselog samt få en demo.