Mange har ventet i længsel på den, og flere ved slet ikke, hvor meget lettere det kan blive for dem at afholde Zoom møder. Derfor bør du bruge den nye HubSpot app.
HubSpot har netop lanceret en ny app til Zoom møder. Det betyder, at du nu kan bruge HubSpot, når det er dig, der er vært for et møde. Og betyder, at der er især 3 fordele, du kan nyde godt af:
Læs mere om den nye app her.
Tidligere var det hele lidt mere besværligt.
Hvis du ville se de oplysninger, du har på en kontakt under et Zoom møde, eller hvis du ville føje nye oplysninger på en eksisterende kontakt, var det nødvendigt at åbne et seperat browservindue.
Det kunne betyde, at du afbrød det flow, der forløb i mødet, at du gik glip af vigtige pointer, eller at du missede relevant information vedrørende en HubSpot-kontakt. Du skulle nemlig konstant hoppe frem og tilbage mellem mødet og din HubSpot-fane.
Det var ikke ideelt.
Heldigvis er det ovre nu med den nye app. Denne gør det nemlig muligt for dig helt problemfrit at bruge funktionerne i HubSpot under et Zoom møde - hvis altså du er vært for det.
Det betyder, at du kan spare en masse tid, idet du kan føre oplysninger direkte ind på mødedeltagerne, og dermed øger du også din egen produktivitet selv efter mødet.
Først og fremmest skal du sørge for at installere HubSpot’s nye app til Zoom møder. Den kan du finde her.
Herefter skal du åbne din Zoom konto og påbegynde et Zoom møde. Inde i mødet skal du klikke på apps-ikonet - det finder du i den nederste menulinje.
Her vil du se muligheden for at vælge ‘My Apps’, under hvilken du kan søge efter HubSpot-appen til Zoom møder. Vælg den og klik på ‘Log in’ for at logge ind på din HubSpot konto.
Hvis du har flere HubSpot kontoer, så sørg for at vælge den korrekte, som du vil synkronisere med Zoom.
Når et møde er i gang med dig som vært, og du vil se oplysningerne på en mødedeltager, som du også har oprettet som kontakt i HubSpot, klikker du blot på kontakt-fanen - her vil du se alle deltagere i mødet. Klik herefter ud for den enkelte deltagers navn.
Finder du en kontakt, der ikke er oprettet som HubSpot kontakt, vælger du i stedet ‘Create new’. Og kort tid efter vil deltageren figurere som kontakt på din HubSpot konto.
Noter tager du via blyant-ikonet. Når du gemmer en note, vil den automatisk komme ind på den enkelte kontaktperson i HubSpot.
Efter at Zoom mødet er afsluttet, vil det blive gemt på opkaldssiden i HubSpot, hvor du kan gennemgå opkaldet, dets tilknyttede poster og de noter, der blev taget under mødet. Derfor får du her efterfølgende et godt overblik.
HubSpot appen til Zoom møder er tilgængelig for alle HubSpot brugere.
Derfor er det bare med at komme i gang!