HubSpot

Hvorfor valgte MCB Hubspot CMS?

Bo Hedegaard

Director, Partner

Bo er direktør og medejer hos MCB. I mange år har han særligt arbejdet inden for uddannelsessektoren, hvad han har hjulpet voksen- og efteruddannelser med at styrke den online tilstedeværelse.

Vi har i MCB lanceret nyt website baseret på Hubspot CMS.

Det vil nok overraske, at vi ikke valgte Umbraco eller MCB.cloud (vores egenudviklede platform) som vi begge også udvikler meget i.
Men svaret er ret nemt. Man slår bedst søm i med en hammer - ikke at der er noget galt med en sav eller en skruetrækker - de er bare bedre til noget andet.

Det vigtigste værktøj i at synliggøre vores kompetencer for potentielle kunder er CRM hvor vi benytter HubSpot med stor succes.
Det er integreret i vores markedsføring inbound strategi, service- og salgsafdeling. Det sikrer effektiv kommunikation med eksisterende og potentielle kunder - og forventes at øge konverteringen betragteligt. 

HubSpot

Vores website er der hovedparten af nye kunder møder os. Det er det vigtigste sted i kunderejsen. Derfor skal de mange værktøjer HubSpot giver være dybdeintegreret i vores website. De nyere funktioner som vi især forventer øget salg af er f.eks:

  • Kommunikation med segmenter, så popups ændres på websitet alt efter hvem der besøger den.
  • Personificering således at vi kan tale til den besøgende direkte med navn og firmanavn i vores tekster
  • Sporing af vore besøgenes “rejse” på websitet, således vi har et udgangspunkt for den indledende dialog med nye og eksisterende kunder

Vi er blevet så begejstret at vi også tilbyder at hjælpe andre med den samme rejse.
Så arbejder du med B2B salg og skal have nyt website - så giv lige en kop kaffe og hør historien direkte fra os.

 

Kontakt os nu