Inbound

Alt hvad du behøver at vide om HubSpot

Enhver virksomhed ønsker at få indflydelse i sin respektive branche og udvide sin markedsbase ved at implementere førsteklasses marketingværktøjer.

Verden med digital markedsføring er en veletableret sektor fyldt med konkurrencedygtige virksomheder, der stræber efter at være på toppen.


Hvad er HubSpot?

HubSpot er en kraftfuld blanding af forskellige softwareprodukter, der gør det muligt for din virksomhed at få mest muligt ud af den digitale verden og dens magt, mens du udvider din marketing. HubSpot blev grundlagt i 2006 af Dharmesh Shah (medstifter, CTO) og Brian Halligan (medstifter, administrerende direktør) og er Software as a Service (SaaS) virksomhed, der tilbyder et omfattende sæt forskellige værktøjer til marketingkampagner, der understøtter hvert trin i forretningsrejsen.

Virksomheden arbejder primært med at udvikle inbound marketingsoftware kendt som HubSpot CRM og forskellige andre softwareløsninger for at danne en komplet stack, kendt som - HubSpot Growth Stack. Denne software hjælper dig med at sætte speed på omsætningsvæksten og opbygge en pipeline af nye salg. Denne fulde stack inkluderer en HubSpot CRM, Marketing Hub, Service Hub, Sales Hub og CMS Hub.
Disse "hubs" spiller en vigtig rolle individuelt og har stor udnyttelse på hinanden.
HubSpots inbound markedsføringsmetode sigter mod at tiltrække mere webstedstrafik og konvertere flere kundeemner til tilfredse kunder.
I stedet for at tage en påtrængende tilgang (hørt om kold kanvas?) til markedsføring giver HubSpot dig mulighed for at implementere en nyttig tilgang, der lader dig fokusere mere på de potentielle kundeproblemer og præsentere løsninger, der vil gavne dem.

HubSpots prisvindende markedsføringsplatform tilbyder en række marketingværktøjer, der gør din online tilstedeværelse effektiv. Ved hjælp af disse kan du problemfrit oprette indhold, administrere sociale mediekontier (Facebook, LinkedIN, Youtube), forbedre din placering på ​​søgemaskiner, arbejde med kundeemner, oprette CTA-knapper, oprette attraktive destinationssider og automatisere dine marketingprocesser.
Med HubSpot kan du bringe alle dine marketingværktøjer under én paraply og dele data let mellem disse "Hubs".  

Dette Cambridge-baserede firma er en alt-i-en-udbyder af marketingløsninger, der kan hjælpe dig med at designe dine marketingkampagner og sælge effektivt. Ved hjælp af deres cloud-platform kan HubSpot kombinere al den marketingindsats, som du kan få adgang til overalt.

HubSpot har et online ressourceakademi til at hjælpe folk med at lære indgående marketingtaktik og tilbyder også konsulenttjenester. HubSpot er kendt som - en produktiv skaber af indhold som sociale medier, blogs og webinarer.

Google_Illustration_Sprocket

Hvad består HubSpot af?

HubSpot består af forskellige muligheder afhængigt af omfanget af værktøjer, du leder efter, og hvilken type områder du vil udforske. Disse specifikke værktøjer er rettet mod at forbedre din samlede marketingoplevelse og hjælpe med at få bedre kundeemner og salg. Disse områder er kendt som nav, der hjælper dig med at nå de ønskede mål. Disse hubs diskuteres i detaljer nedenfor:

1. HubSpot CRM

HubSpot CRM er et gratis at bruge værktøj, der tilbyder grundlæggende funktioner såsom pipeline management, deal tracking, rapportering og virksomhedsindsigt. Dette værktøj til styring af kundeforhold er en central platform for virksomheder til at styre deres aktiviteter ét sted effektivt. Virksomheder kan organisere deres kontakter og holde styr på alle deres samtaler med kunderne.
CRM-værktøjet fokuserer før primært på at hjælpe marketing og salg, men i dag er det mere robust og fungerer til at hjælpe i alle aspekter fra markedsføring, salg, service og økonomi.

Nogle af de gratis HubSpot CRM-værktøjer inkluderer:

  • HubSpot Connect Integrations
  • Company Insights
  • Annoncestyring
  • E-mail-skabeloner og sporing
  • Kontaktadministration

2. Marketing Hub

Hubspots prisvindende marketingplatform tilbyder en række forskellige værktøjer, der gør din marketingoplevelse fantastisk. Marketing Hub hjælper dig med at oprette engagerende indhold, der tiltrækker flere kundeemner og kunder. Virksomheder kan vælge den bedst egnede blandt de tilgængelige planer (Starter, Professionel eller Enterprise).
Det er en ideel platform til at øge trafikken, konvertere kundeemner og administrere alle dine aktiviteter ét sted.

Nogle af de gratis Marketing Hub-værktøjer inkluderer:

  • Live chat
  • Conversational bots
  • Mobiloptimering
  • Rapportering dashboards
  • Pop-up-formularer

 

3. Sales Hub

Sales Hub-værktøjer hjælper salgsteamet med at automatisere og styre hele processen, fra at generere kundeemner til at holde styr på al kommunikation med potentiale kunder. Salgsplatformen giver dig mulighed for at lukke tilbud ved hjælp af dens pakke med produktivitetsværktøjer og planer. Sales Hub giver dig mulighed for at se, hvilke kundeemner der besøger dit websted, hvor ofte og på hvilke sider.
Det giver øjeblikkelige alarmer, når en potentiel kunde åbner en e-mail. Det hjælper salgsteamet med at automatisere tilpassede arbejdsgange, der giver kvalitetsoplysninger nøjagtigt, når kundeemnerne kræver det.

Nogle af de gratis Sales Hub værktøjer er:

  • E-mail planlægning
  • Møde planlægning
  • Opkald
  • Salgs pipeline
  • Samtaler indbakke
  • Team email

 

4. Service Hub

Servicehub fokuserer på at hjælpe kundesupport gennem en fuld suite af værktøjer, personligt for at lette kundeservice. Ved hjælp af knudepunktet kan dine kundeserviceteams levere de bedste løsninger til opbygning af langvarigt forhold og hæve LTV.
Disse værktøjer hjælper med at identificere de problemer, som klienterne står over for, og løse dem hurtigt for at holde dine kunder tilfredse.

Nogle af de gratis serviceværktøjsværktøjer er:

  • Rep-produktivitetsrapporter
  • Ticketing
  • Tid til
  • E-mail-sporing og meddelelser
  • Dokumenter
  • lukningsrapportBilletter lukkede rapporter

5. CMS Hub

CMS-hub er den seneste tilføjelse til HubSpot-platformen. Dette hub er perfekt til både marketingfolk og udviklere, da det giver det tekniske team nem betjening og magt. HubCMS til indholdsstyringssystem hjælper med at oprette og administrere forskellige operationer med tilpasset oplevelse for den specifikke besøgende eksplicit.

Dette kraftfulde nye "Hub" inkluderer forskellige værktøjer såsom oprettelse af indhold på flere sprog, SEO-anbefalinger, træk-og-slip-editor, websitetemaer, kontakttilskrivning og rapportering, adaptiv test og meget mere.
CMS-hub er den bedste måde at koordinere hele dit hold mod et enkelt vækstmål.

CMS-hub tilbyder forskellige funktioner til udviklerne, såsom serverløse funktioner, websitetemaer, kodeadvarsler, lokal webstedsudvikling og udviklerdokumenter og community.

 

Hvad gør HubSpot?

HubSpot hjælper med at skabe en køberpersona for alle sine kunder ved at skabe en virtuel repræsentation af de tilsigtede kunder. Med denne platform kan du individuelt studere alle kunder og få meningsfuld indsigt i deres rejse. Disse indsigter er vigtige for at forbedre din kundeforholdsstyring.

Ved hjælp af HubSpot kan du:

Tiltrække
HubSpot hjælper dig med at skabe engagerende indhold, der dækker kundens udfordringer og lægger pålidelige løsninger på deres problemer. Dette trin fokuserer på at tiltrække den rigtige mængde til dit websted og hjælpe dig med at identificere målsegmentet.
En robust indholdsstrategi producerer information i forskellige former, såsom blogs, videoer, infografik, lyd og andre tilstande for at sprede det på tværs af sociale mediekanaler og udvide dit marked.

Engager
Det næste trin er det mest afgørende, da det fokuserer på at udvikle langvarige relationer med dine potentielle kunder ved at tilbyde dem personaliserede tjenester. De tilgængelige oplysninger bruges til at skabe en personlig oplevelse for kunden ved hjælp af e-mails og tilpasset indhold.

Glæde
Dette trin inkluderer marketingautomationsværktøjer til at levere den rigtige besked til den rigtige kunde. Samtaleoplysningerne deles med marketing- og salgsteamet for at forbedre den samlede kundetilfredshed og forbedre resultaterne.

thecloudpeople-solutions-hubspot-crm

Hvem er HubSpot egnet til?

HubSpot er den platform, der kan gøre underværker for dig og din virksomhed, hvis du ved, hvordan du bruger værktøjerne og målretter dem mod vækstcyklussen.

HubSpot kan hjælpe dig med at styre din marketing- og salgsindsats for at tiltrække flere kunder og få bedre resultater. Hvis du er klar til at investere i at tiltrække flere kunder og give dit salgsteam hot leads, så er HubSpot det rigtige valg for dig.

Med HubSpot kan du kombinere alle dine teams under ét tag og effektivt styre alle operationer ved hjælp af en centraliseret cloudbaseret platform.

 

Hvorfor vælge HubSpot?

Effektiv markedsføring og salg er begge vigtige for en virksomheds overlevelse. Hvis din marketing- og salgspolitik ikke er tilpasset, kan du miste dine potentielle kunder og lide tab. HubSpot giver erhvervsorganisationer mulighed for at gøre deres marketing- og salgsindsats mere frugtbare ved at følge tilgangen fra Smarketing. Udtrykket Smarketing, opfundet af Dan Tire, fokuserer på at tilpasse markedsførings- og salgsaktiviteterne for at opnå de ønskede resultater.

Med HubSpot koordineres dit marketingcenter og salgshub for at fremme Smarketing og forbedre de samlede resultater. Her er hvorfor du skal bruge HubSpot:

Forbedret kommunikation inden for organisationen
Med HubSpot kan dit marketing- og salgsteam arbejde sammen om at identificere potentielle købere, mærke salgsrørledningen og afslutte livscyklusfaser. Smarketing hjælper dig med at sætte den rigtige indsats i den rigtige retning for at opnå de ønskede resultater.

Alt på ét sted
HubSpot er en omfattende marketingpakke, der justerer al din indsats ét sted. Det gør det lettere at styre og fortolke resultaterne. Det er et centralt knudepunkt, der holder styr på alt fra markedsføring og salg til kundeforhold. HubSpots strategi harmonerer med de moderne kunders psykologi og adfærdsmæssige ændringer.

Nem installation
HubSpot tilbyder en af ​​de mest bekvemme platforme til at integrere dit arbejde og giver dig mulighed for at registrere alle handlinger kortfattet. Det hjælper virksomheder med at samle værdifuld indsigt om kunderne problemfrit og bruge dem.

Bedre kundestyring
HubSpot hjælper med at bringe organisk trafik til dit websted og holder nøje øje med kundeoplevelsen. Ved hjælp af denne platform kan du nemt spore kundens interesser og forbedre din samlede kundeinteraktionsoplevelse. Tilfredse kunder er tilbagevendende kunder, der hjælper din virksomhed med at vokse og blomstre.  

Med alt, hvad det har at tilbyde, er HubSpot salgsrejsens alt-i-et-værktøj, der kan gøre din marketing- og salgsprocess ubesværet og hjælpe dig med at høste fordelene med Smarketing.  

 

Martin Mensbo Christiansen

Modtag nyheder direkte i din indbakke

06. maj 2021

Sådan sælger du med dit content

Et salg foregår mellem almindelige mennesker - uanset om du sælger B2B eller B2C. Derfor trækker salgspsykologien lange tråde til socialpsykologien - altså den, der har lært os, at mennesket er et flokdyr. Når vi vil lykkes med at sælge gennem content, skal vi derfor forstå menneskets adfærd - og her kommer salgspsykologien ind i billedet.

29. april 2021

5 metoder til hurtig og let website-optimering

Mange mener, at det er både tids- og ressourcekrævende at optimere deres website - og det kan det også sagtens være!

Men heldigvis kan små ændringer, der er både hurtige og lette at lave give gode resultater og dermed højne din konverteringsrate.

Lyder det spændende? Så få herunder 5 metoder til hurtig og let website-optimering.

28. april 2021

Hvad er Growth-Driven Design?

Et website skal vedligeholdes. 

Men fordi det er både dyrt og tidskrævende, er det noget, der måske kun bliver gjort 1 gang om året - måske sjældnere.

Nikker du genkendende? Så bør du kende til teknikkerne bag Growth-Driven Design (GDD). Med dem er det nemlig både hurtigt, nemt og effektivt at opbygge og vedligeholde dit website. Og så kan det være en praktisk del af din inbound-strategi.

Se alle blogindlæg